1

Grafiskā identitāte Gaujas Stāvo krastu Sajūtu parkam

Informācija par dizaina darbu

Darba nosaukums EN: Graphical identity for ‘Park of Senses’ near the Steep banks of River Gauja
Apraksts – koncepts, mērķis, materiāli utt LV: Trauksmainie, stresa pilnie cilvēki arvien biežāk meklē iespējas, kā savu brīvo laiku pavadīt dabā. Šādu iespēju Valmieras pusē piedāvā uzņēmums Gaujas Stāvo krastu Sajūtu parks. Darba mērķis ir izveidot uzņēmuma būtībai atbilstošu grafisko identitāti, kas popularizētu un reprezentētu parka piedāvājumu. Sajūtu parka vērtība ir cilvēks, daba, nepārtrauktā kustība parka vidē. Lai ilustrācijās atainotu kustību, tiek izmantots futūrisma dublēšanas princips. Ilustrācijas ir efektīvs veids, kā tiek parādītas dažādās maņas, sajūtas, darbības, kuras sastopamas parkā. Sajūtu parka grafiskā zīme ir veidota kā cilvēka seja. Dizainam jārada emocijas patērētāju vidū, kuras tiks iegūtas ar ilustrāciju izmantošanu identitātē.
Apraksts – koncepts, mērķis, materiāli utt. EN: People tired of the anxiety and everyday stress are looking for outdoor options more and more. ‘Park of Senses’ near the Steep banks of River Gauja is just the right option for it, located in Valmiera. The aim of this work is to create a unifying brand identity that allows to popularise and represent the park. Human, nature and the endless motion in the park are its greatest values. The principle of duplication of futurism is used in illustrations. The illustrations are an effective way to visualise senses, emotions and movements in the park. A face with simple forms is the park’s graphical character. The design has to arouse emotions amongst its customers with the help of illustrations.
Īsa informācija par darbu – planšete, digitāls darbs, fizisks darbs utt: grafikas identitātes dizains un redizains

Informācijas par autoru

Autors: Kristīne Bērziņa
Komanda: Kvalifikācijas darba vadītāja- Krista Jūlija Kreišmane