Riga Plaza_1

Interaktīva mūzikas playliste Rīga Plaza

Informācija par dizaina darbu

Darba nosaukums EN: Interactive music playlist Riga Plaza
Apraksts – koncepts, mērķis, materiāli utt LV: Sadarbībā ar modes un izklaides centru Rīga Plaza izstrādāts inovatīvs digitālais risinājums: interaktīvā mūzikas playliste! Šo īpaši Valentīndienai radīto 210 mīlas skaņdarbu izlasi izveidoja dīdžejs Toms Grēviņš. Mēs radījām tehnsiko risinājumu un integrējām to klienta kopējā ineraktīvajā sistēmā – Rīga Plaza digitālajā informācijas ekrānā. Darbības princips ir ļoti vienkārš un apmeklētājiem ērti lietojams – skārienjūtīgajā informācijas ekrānā tie izvēlas sev tīkamāko mīlas skaņdarbu un reālajā laikā atskaņojo to visā tridzniecības centrā. Īpašu uzmanību pievērsām, lai inovatīvais risinājums ir viegli saprotams un izmantojams.
Apraksts – koncepts, mērķis, materiāli utt. EN: In anticipation of Lovers Day, we BrandBox Digital were pleased to introduce the fashion and entertainment centre Riga Plaza visitors with innovative digital solution: an interactive music playlist! The selection of 210 love songs was created especially for Valentine’s Day by DJ Toms Grevins. We made a technical solution and integrated it into the shopping mall common interactive system – digital information screens. The system is very simple and easy to use – visitors select their favourite love song on the touch screen and play it in real time throughout the shopping centre. We paid particular attention to the fact that the innovative solution must be easy to understand and use.
Īsa informācija par darbu – planšete, digitāls darbs, fizisks darbs utt: Interaktīva mūzikas playliste T/c Rīga plaza digitālajos stendos

Informācijas par autoru

Autors: Kristaps Birmanis, Toms Babčuks
Komanda: Kristaps Birmanis, Toms Babčuks, Guntis Šulcs