Articul zīmola vizuālās identitātes izstrāde

Darba autors: Dizaina studija Overpriced (Jānis Klaučs, Elīza Grīnberga), Articul komanda (Bruno Vāvers, Aldis Circenis)
Darba pasūtītājs: Articul

Darba īss apraksts

Jaunais zīmols Articul apvieno sevī visus Rīgas Krēslu fabrikas uzņēmuma zīmolus, lai reprezentētu visu plašo produktu klāstu, kā arī veidotu zīmolu, kas atpazīstams starptautiski. Veidojot atjaunoto identitāti tika izstrādāts jaunais zīmola nosaukums, kā arī veidota vienota vizuālā identitāte, kas parādās gan digitālajā, gan fiziskajā zīmola komunikācijā. Zīmola atjaunotā identitāte ir iedvesmota no uzņēmuma produktu dizaina, stratēģiskā pozicionējuma, kas vērš galveno uzmanību uz produktu dizainu un skaistumu, kas slēpjas vienkāršībā.