Articul zīmola vizuālās identitātes izstrāde
Darba autors:
Dizaina studija Overpriced (Jānis Klaučs, Elīza Grīnberga), Articul komanda (Bruno Vāvers, Aldis Circenis)
Darba pasūtītājs:
Articul
Darba īss apraksts
Jaunais zīmols Articul apvieno sevī visus Rīgas Krēslu fabrikas uzņēmuma zīmolus, lai reprezentētu visu plašo produktu klāstu, kā arī veidotu zīmolu, kas atpazīstams starptautiski. Veidojot atjaunoto identitāti tika izstrādāts jaunais zīmola nosaukums, kā arī veidota vienota vizuālā identitāte, kas parādās gan digitālajā, gan fiziskajā zīmola komunikācijā. Zīmola atjaunotā identitāte ir iedvesmota no uzņēmuma produktu dizaina, stratēģiskā pozicionējuma, kas vērš galveno uzmanību uz produktu dizainu un skaistumu, kas slēpjas vienkāršībā.