Dores ‘Māju saime’ piedāvājuma optimizācija un komunikācijas dizains
Darba īss apraksts
Dores fabrika jau 20 gadus ir viens no vadošajiem koka ēku ražotājiem mūsu reģionā un ir palīdzējuši vairāk kā tūkstotim ģimeņu rast mieru un māju siltumu caur savu produktu. Lai saglabātu ilgtspējīga zīmola statusu ne tikai produktu, bet arī dizaina kontekstā, Dores pēc 20 gadiem ar praktiski nemainīgu vizuālo identitāti uzticēja zīmola atsvaidzināšanu un jauna kataloga izstrādi Overpriced zīmolu studijai. Izpētes laikā atklājās plašāka aina ar komunikācijas izaicinājumiem, kas nav sveši arī industrijai kopumā. Kopīgiem spēkiem un ciešā sazobē ar klientu tika optimizēts māju piedāvājums un veids kā tās tiek individualizētas.Tika veidots māju piedāvājuma vizuālais noformējums un līdz ar to arī jaunā identitāte kā arī Dores māju jaunais katalogs.