Fungo

Darba autors: Keita Augstkalne
Darba pasūtītājs: Latvijas Mākslas Akadēmija – diplomdarbs

Darba īss apraksts

Bērnu Klīniskās Universitātes Slimnīcas onkoloģijas nodaļas pusaudžu pacientiem Izstrādāta papildinātās realitātes mobilās spēles “Fungo” prototips, kas ar papildinātās realitātes elementiem liek pusaudzim ziņkarības vadītam kustēties slimnīcas telpās. Spēles lietošana palielina spēlētāja kustību apjomu ikdienā, padara pavadīto laiku slimnīcā interesantāku, izglītojošāku un rosina dibināt kontaktus ar vienaudžiem.

Spēlētāja misija ir atrast un savākt brīnumainās papildinātās realitātes sēnes un nodot tās zinātnieku izpētei. Par katru nodoto sēni spēlētājs saņem zinātnieku atzinumu, punktus, kā arī interesantus faktus par sēņu valsti. Spēlētājs nezin kur, kad un kādas sēnes parādīsies, tāpēc lai tās atrastu un virzītos spēlētāju ranga augšgalā regulāri ir jāizstaigā nodaļa. Spēlētājiem iespējams mainīties ar sēnēm savā starpā, tādejādi ātrāk sasniedzot nākamo līmeni un veidojot jaunas draudzības bez tieša kontakta, kas onkoloģijas pacientiem bieži vien ir bīstams.