6. Baltijas zīmolu foruma “HUMOR GONE MISSING” vizuālā identitāte
Darba autors:
MAGIC
Darba pasūtītājs:
Baltijas zīmolu forums
Darba īss apraksts
Lai gan neskaitāmi globāli pētījumi apliecina humora spēku, dīvainā kārtā, pēdējā desmitgadē tas mārketinga komunikācijā izmantots pārsteidzoši reti un šķietami pazudis bez vēsts. Sestais Baltijas zīmolu forums pievērsās šai tēmai, meklējot humoru neparastās un bieži vien komiskās mizanscēnās. Humoru palīdzēja meklēt eksperti un zīmoli no visas Eiropas, kas ar izklaides spēku sasnieguši ievērojamus rezulltātus – Promote Iceland, Oatly, Mītava, Pakendikeskus, u.c. Pirmo reizi ar Brand Capital pētījuma palīdzību tika noteikti un godināti arī izklaidējošākie zīmoli Latvijā un Baltijā.