Jaunās paaudzes privātā pakomāta COOLMAIL vizuālā identitāte
Darba īss apraksts
Gan pasaulē, gan Latvijā vēl šobrīd valda neapmierinātība ar novecojušām, neērtām un lēnām sūtījumu piegādes sistēmām – pastu, kurjeru tīkliem, publiskajiem pakomātiem. CoolMail nolēma risināt šajā nozarē valdošās problēmas un izstrādāja uz mūsdienu tehnoloģijām balstītu pakalpojumu – mājas pakomāta nomas sistēmu, kas atrisina piegādes radītās neērtības. Ar CoolMail sūtījumus vari saņemt savā privātajā mājas pakomātā.
Start-up uzņēmuma CoolMail vizuālā identitāte balstīta uzņēmuma inovatīvajā pieejā – atrisināt vecas problēmas ar jauniem, laikmetīgiem risinājumiem, tādiem, kas ir cool nevis lame. Vizuālā identitāte sevī ietver plašu lietojamības izklāstu vadlīniju formātā, grafiskās ikonas, pamanāmu krāsu paleti un tipografiku, kā arī galveno grafisko elementu – COOL tēlu, kas radies no produkta formas, un ar savu skatienu palīdz dažādos veidos komunicēt un stāstīt par CoolMail piedāvāto pakalpojumu.