Nākamās paaudzes pensijas kampaņa

Darba autors: Magic/Element digital
Darba pasūtītājs: SEB Life and Pension Baltic SE

Darba īss apraksts

SEB radītā Nākamās paaudzes pensijas produkta integrētā komunikācijas kampaņa visā Baltijā tika veidota ar mērķi lauzt kļūdainus pieņēmumus un puspatiesības tēmā, par kuru sabiedrība nelabprāt runā – pensiju. Veicot sabiedrības izpēti un aptaujas SEB guva vairākas būtiskas atziņas, kas norādīja uz sabiedrībā eksistējošiem nepamatoti optimistiskiem un bieži vien kļūdainiem pieņēmumiem par to, kā tad mēs rīkosimies, sasniedzot pensijas vecumu. Kampaņa, kuras centrā ir Baltijā un arī Skandināvijā jauns un unikāls produkts – pensijas abonements, lauza arī ierasto komunikācijas praksi un vizuālo stilu, izvēloties vienkāršas, funkcionālas, tiešas un bieži vien skarbas ziņas bez liekiem dizaina elementiem ar mērķi pievērst uzmanību svarīgajam. Ar plašu vides, digitālo un nestandarta mediju izvietojumu SEB atgādināja sabiedrībai, ka attaisnojumi, ko ikdienā izmanto, lai nedomātu par pensiju un tai nekrātu, ir kļūdaini un ka tikai tūlītēja rīcība var novērst finansiāli drūmo nākotni. Centrālais kampaņas elements bija speciāli izstrādāta mājaslapa, kas ar tās dizainu (kā stratēģisku rīku) unikālā veidā aizved klientu līdz pareizam pensiju risinājumam – ar bateriju kā simbolu un īpaši kalkulatoru, kas palīdz “uzlādēt” pensiju. Latvijā – https://www.seb.lv/nakamas-paaudzes-pensija/ Lietuvā – https://www.seb.lt/kitos-kartos-pensija/ Igaunijā – https://www.seb.ee/uue-polvkonna-pension/