Rīgas Nacionālā zooloģiskā dārza zīmola pārveide (rebranding)
Darba īss apraksts
Rīgas Zoo jaunā identitāte ir balstīta dzīvās dabas vēsturē. Dzīvajai dabai ir viens sākums – organisko vielu molekulas radās no neorganiskajām vielām. Tā radās pirmās primitīvās šūnas. No tām ir cēlušies visi mūsdienās sastopamie, bioloģiski daudzveidīgie organismi. Jaunais logotips attēlo šūnas dalīšanos, kas ved pie daudzveidīgajām dzīvības formām, ko iespējams aplūkot Rīgas Zoo. Mērķis ir atgādināt, ka apmeklētāji un dzīvnieki ir tuvāki, nekā var šķist. Arī paša Zoodārza jaunā stratēģija paredz dažādu sugu mājvietu apvienošanu – dabā nav skaidru robežu. Zoo jaunā identitāte sapludina robežas starp mēs un viņi. Tā ir vērsta uz kopīgā saskatīšanu. Piemēram, žirafei kakls ir radikāli garāks nekā mums, cilvēkiem, tomēr tam ir tik pat daudz skriemeļu – septiņi. Un krokodilam sirdij ir 4 kambari, tāpat kā mums.