Roberta Rūrāna ilustrācija “Līksmo, audz, daudzini!”; radīta Rīgas vasaras 2024. gada pasākumiem
Darba īss apraksts
Darba mērķis bija izveidot inovatīvu un kampaņas saturam, kā arī gadalaikam atbilstošu vizuālo komunikāciju, kas piesaistītu uzmanību un uzrunātu plašu auditoriju (bērnus, jauniešus, seniorus, tūristus), vienlaikus atbilstoši atspoguļojot Rīgas tēlu.
Mākslinieks Roberts Rūrāns, ņemot vērā darba uzdevumu un iedvesmojoties no Rīgas ģerboņa, radīja mākslas darbu, kas ir vizuāli pievilcīgs, vasarai atbilstošs, viegli uztverams un atpazīstams gan rīdziniekiem, gan Rīgas viesiem.
Ilustrācija/mākslas darbs tika integrēts daudzos mārketinga materiālos un aktivitātēs, piemēram, afišās, baneros, sociālajos tīklos, t-kreklos, digitālajos baneros, video materiālos, pilsētvides plakātos, pilsētvides un pasākumu noformējumos, televīzijā u.c.
Kampaņas mērķis bija sniegt kvalitatīvu vizuālo komunikāciju sabiedrībai un uzrunāt plašu auditoriju Rīgā, Pierīgā un visā Latvijā, aicinot apmeklēt pasākumus, sniedzot par tiem detalizētu informāciju, mudinot lepoties ar Rīgu, kā arī veidojot Rīgas kā modernas un ar daudzveidīgām kultūras norisēm bagātas pilsētas tēlu. Otrs mērķis – ilgtermiņā veidot pozitīvu pašvaldības un valsts pārvaldes tēlu.