Zīmola “Latgaliešu kultūras kustība “Volūda”” vizuālā identitāte

Darba autors: Raimonds Platacis, Elīna Zelča
Darba pasūtītājs: Biedrība “LgSC”

Darba īss apraksts

Darba uzdevums bija radīt jaunu biedrības “LgSC” stāstu – zīmolu, ar kuru biedrībai turpināt darboties – skaidrāk, sabiedrībai izzinošāk un pārstāvēto nozari precīzāk vēstošu. Biedrības “LgSC” (pirms tam “Latgolys Studentu centrs” mērķis un misija ir vēstīt latgaliešu valodas stāstu, izglītojot sabiedrību, radot jaunas vērtības, veidojot pasākumus, izdevumus, dažāda veida materiālus gan bērniem un jauniešiem, gan pieaugušajiem, kā arī pārstāvot valodu profesionālajā vidē – medijos, izdevējdarbībā, literatūras veicināšanā un valodas attīstība/pētniecībā ne tikai reģiona, bet valsts līmenī, kā arī starptautiskos projektos. Biedrība, kuras dibinātāji un arī lielākā daļa biedru ir jaunieši, nu jau 20 gadu darbības laikā allaž ir bijuši procesu sācēja, iekustinātāja, līdz ar to, iekļaujot šo ideju, tapa jaunais zīmols – latgaliešu kultūras kustība “Volūda” un tās dalībniekus turpmāk saucot par “kustinātājiem”. Zīmols salīdzinoši īsā laikā tik veiksmīgi iedzīvojies sabiedrības apziņā, ka arī biedrība ir ceļā, lai arī juridiski kļūtu par “Volūda”. Papildu uzdevums zīmola radītājiem bija vienkāršu un turpmāk ērti lietojamu sociālo tīklu vizuālo materiālu sagataves, ko ikdienas darbam viegli varētu adaptēt paši kustinātāji. Ar pilno zīmola jauno vizualizāciju var iepazīties te: https://failiem.lv/f/qt3cc8pbep