Fonda “Viegli” zīmola dizains
Overpriced
Apraksts
Fonda “Viegli” mērķis ir atbalstīt jaunradi Latvijā, veicinot rakstnieka Imanta Ziedoņa ideju īstenošanu un turpināšanu mūsdienās. Līdz šim fonda iniciatīvas Ziedoņa muzejs, Ziedoņa bibliotēka un Ziedoņa klase komunicējušas individuāli, tāpēc tikai retais zinājis par fonda lielo ietekmi uz kultūru Latvijā. Izaicinājums bija radīt zīmolu, kas ļautu vienoti komunicēt visām Ziedoņa iniciatīvām. Tika izveidota Ziedoņa vizuālā valoda, kas veicinātu gan fonda atpazīstamību, gan kļūtu par komunikācijas rīku jebkuram fonda nākotnes projektam. Dizainā tika turpināta Imanta Ziedoņa ideja par vertikāli – trepes uz augšu kļuva gan par iniciatīvu vienojošo simbolu vides objektu fonda rīkotajos pasākumos.
Autors: Overpriced
Komanda: Rūta Jumīte (dizainere), Aigars Mamis (dizainers), Evija Krištopane (radošā direktore)
Uzvarētāji 2019
- 1. vieta – kampaņa #esesmuintroverts
- 2. vieta un "Accenture" atzinība – mobilā lietotne “Derec”
- 3. vieta – pastāvīgā ekspozīcija “Sirdsapziņas ugunskurs”
- "Accenture" specbalva – mobilā lietotne “Asya” pārdomātām sarunām
- "Accenture" atzinība – informācijas vietne "Sieviete un darbs"
- Mobilā lietotne "Yelo"
- Prefabricēta māja “Type A”
- Fonda “Viegli” zīmola dizains
- Attīstošie priekšmeti bērniem ar autismu "Taktil"
- Solārā automašīnu uzlādes stacija
- Rakstu krājums “Tieši laikā. Dizaina stāsti par Latviju"
- “Riga TechGirls” sociālais un pakalpojuma dizains
- Digitālais rīks “Ir politiskais tinderis”
- Apģērbu kolekcija "Izvairīties no neesošā"
- Ekspozīcija “Leģenda par dzelzs bruņinieku”
- Atvērtā pirmkoda elektroauto platforma “Woodpecker”
- Scenogrāfija “Abas malas”
- Spēle “DigiSafe.lv”
- "Accenture" atzinība – mobilā lietotne “Jordānijas Banka”
Žūrijas komentārs
Identitāte un darbs iemieso dzejnieka poētiskumu un iejūtību. Izcils ir vertikālais koncepts un tā savienojums ar “Z”.
Daniel Bosch. Dizaina nodaļas vadītājs un radošais direktors “Fjord”, “Accenture Interactive”, Helsinki