Apraksts

Fonda “Viegli” mērķis ir atbalstīt jaunradi Latvijā, veicinot rakstnieka Imanta Ziedoņa ideju īstenošanu un turpināšanu mūsdienās. Līdz šim fonda iniciatīvas Ziedoņa muzejs, Ziedoņa bibliotēka un Ziedoņa klase komunicējušas individuāli, tāpēc tikai retais zinājis par fonda lielo ietekmi uz kultūru Latvijā. Izaicinājums bija radīt zīmolu, kas ļautu vienoti komunicēt visām Ziedoņa iniciatīvām. Tika izveidota Ziedoņa vizuālā valoda, kas veicinātu gan fonda atpazīstamību, gan kļūtu par komunikācijas rīku jebkuram fonda nākotnes projektam. Dizainā tika turpināta Imanta Ziedoņa ideja par vertikāli – trepes uz augšu kļuva gan par iniciatīvu vienojošo simbolu vides objektu fonda rīkotajos pasākumos.

 

Autors: Overpriced

 

Komanda: Rūta Jumīte (dizainere), Aigars Mamis (dizainers), Evija Krištopane (radošā direktore)

Žūrijas komentārs

  • Identitāte un darbs iemieso dzejnieka poētiskumu un iejūtību. Izcils ir vertikālais koncepts un tā savienojums ar “Z”.

    Daniel Bosch. Dizaina nodaļas vadītājs un radošais direktors “Fjord”, “Accenture Interactive”, Helsinki