"Accenture" atzinība – mobilā lietotne “Jordānijas Banka”
UX Design Agency
Apraksts
"Bank of Jordan" izceļas Tuvo Austrumu finanšu servisu risinājumu vidū. Tā ir dinamiska, rotaļīga un enerģijas pilna banka, lietotājam parocīga un vienkārši saprotama. Klients vēlējās, lai risinājumu caurstrāvotu jordāņu temperaments, tāpēc konceptā integrējām drosmīgu krāsu kombināciju. Tajā pašā laikā pievērsām pastiprinātu uzmanību, lai dizains būtu gaumīgs un neuzkrītošs, kaut gan tam ir spilgts raksturs. Dizaina koncepta izstrādē izmantota mūsu unikālā finanšu dizaina metodoloģija, kas ietver biznesa, galalietotāja un produkta padziļinātu izpēti, UX inženieriju, informācijas arhitektūras un dizaina izveidi.
Autors: UX Design Agency
Komanda: Andrejs Jeļisejevs (radošais direktors, vadošais dizainers), Arita Ablaževiča (UX arhitekte un projekta vadītāja), Aleksandrs Krēgers (UX stratēģis)
Uzvarētāji 2019
- 1. vieta – kampaņa #esesmuintroverts
- 2. vieta un "Accenture" atzinība – mobilā lietotne “Derec”
- 3. vieta – pastāvīgā ekspozīcija “Sirdsapziņas ugunskurs”
- "Accenture" specbalva – mobilā lietotne “Asya” pārdomātām sarunām
- "Accenture" atzinība – informācijas vietne "Sieviete un darbs"
- Mobilā lietotne "Yelo"
- Prefabricēta māja “Type A”
- Fonda “Viegli” zīmola dizains
- Attīstošie priekšmeti bērniem ar autismu "Taktil"
- Solārā automašīnu uzlādes stacija
- Rakstu krājums “Tieši laikā. Dizaina stāsti par Latviju"
- “Riga TechGirls” sociālais un pakalpojuma dizains
- Digitālais rīks “Ir politiskais tinderis”
- Apģērbu kolekcija "Izvairīties no neesošā"
- Ekspozīcija “Leģenda par dzelzs bruņinieku”
- Atvērtā pirmkoda elektroauto platforma “Woodpecker”
- Scenogrāfija “Abas malas”
- Spēle “DigiSafe.lv”
- "Accenture" atzinība – mobilā lietotne “Jordānijas Banka”
Žūrijas komentārs
Lieliski, ka ir talantīgi cilvēki, kuri piegādā kvalitatīvu un mūsdienīgu dizainu ārpus mūsu valsts robežām.
Accenture Latvia