Apraksts

Pamata līmenī "Asya" produkta dizains motivē cilvēkus izmantot viedtālruņus kā instrumentu, lai vērstu uzmanību cits citam, nevis to pazaudēt. Šādā veidā mēs atgādinām cilvēkiem izbaudīt mirkli un ieklausīties citam citā. Ar "Asya" lietotājs iegūst privātu atgriezenisko saiti par savām komunikācijas spējām sarunas laikā, līdz ar to lietotājs spēj pieņemt labākus lēmumus par komunicēšanu ar otru cilvēku. Viens no lielajiem pārbaudījumiem, radot produkta dizainu, bija fokuss uz diskrētu lietošanas pieredzi. To atrisināja ar inovatīvu pieeju. Tika radīta vizuālā metafora sarunai – puķe. Sarunas mērķis ir kopīgi izveidot pilnīgu puķi, kas mainās atkarībā no sarunas.

 

Autors: Graftik

 

Komanda: Markus Rožkalns (radošais direktors), Raitis Supe (grafiskais dizainers), Gunvaldis Urtāns (mākslinieks)

Žūrijas komentārs

  • Tas ir lielisks dizaina stāsts, kas demonstrē autoru uzdrīkstēšanos risināt augošu problēmu. Pārmērīgi daudz laika paiet, raugoties ekrānā, un pietiekami daudz laika netiek veltīts nozīmīgām attiecībām. Pašlaik gan digitālais detokss, gan digitāla diēta ir modē. Aktuāls pakalpojums. Īstenojiet to! Es to lietošu.

    Daniel Bosch. Dizaina nodaļas vadītājs un radošais direktors “Fjord”, “Accenture Interactive”, Helsinki

  • Viedām tehnoloģijām ir nepieciešams ne tikai viedāks domāšanas veids, bet arī viedāks dizains. Mani īpaši priecē, ka šogad 12,21 % darbu bija iesniegti digitālā dizaina jomā. Izskatot iesniegtos darbus, uzņēmums vērtēja digitālo dizainu un tehnoloģiju spēju palīdzēt cilvēkiem kļūt produktīvākiem un zinošākiem. Šogad “Accenture” balvu pasniedz lietotnei “Asya”, kas palīdz uzlabot savstarpējo komunikāciju. Digitālais dizains ir funkcionāls, kas piesaista uzmanību, bet vienlaikus nav uzmācīgs un ietver ērtu un saprotamu lietojamību, kas ir labs piemērs citiem uzņēmumiem. Arī šā gada “Accenture Technology” pētījumā (Post-digital era) galvenā uzmanība ir pievērsta cilvēku savstarpējās komunikācijas uzlabošanai.

    Maksims Jegorovs. "Accenture" vadītājs Latvijā